יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

קורס creative blogging

אחרי 253 פוסטים, מיליון ומאתיים אלף צפיות בפוסטים, ויותר מחמש שנות כתיבה של הבלוג שאתן קוראות ממש עכשיו - אני מרגישה מוכנה ושמחה לחלוק אתכן את כל הידע שלי, ומזמינה אתכן לקורס החדש שלי - Creative blogging, בלוג כמעשה יצירה וקסם. קראו כאן אודות הקורס המרתק והמיוחד שלי, שאני מבטיחה לכן שהולך להוות חויה יוצאת דופן! ואם תרשמו בימים הקרובים ממש, תהנו מהטבה מיוחדת, עליה אספר לכן במייל פרטי. 


קורס Creative Blogging הוא קורס בן 4 מפגשים שבועיים המתקיים בתל אביב בשעות הבוקר, ובו אני חולקת את הידע רב השנים שצברתי בתחום הבלוגינג והיצירתיות, במטרה לאפשר למשתתתפות לקחת הבלוגים שלהן לגבהים חדשים, ולחדד את קולן האישי והיחודי.

אני רואה בבלוג יצירה - בלוג טוב הוא מעשה של קסם, וכל מי שלחצה על ״פרסם״ אחרי שהצליחה ליצור את הפוסט הטוב ביותר שלה עד כה, יודעת שהתחושה המלווה את הפרסום היא של השג וגאווה. מה דורש הקסם הזה?

  • בלוג טוב משלב מחשבה אוצרותית, ממש כמו בעלת גלריה.
  • עריכה קפדנית - ממש כמו עורכת מגזין.
  • כתיבה רהוטה על נושאים המעניינים את הקהל - ממש כמו מספרת סיפורים.
  • רעיונות מקוריים וחוש חדשנות - ממש כמו ממציאה.ֿ


ולא סיימנו -
  • גם שימוש בתמונות המספרות ותומכות בסיפור שלנו,
  • מוסר עבודה וחריצות,
  • תשוקה מתמדת,
  • וידע בתחום עליו אנחנו כותבות.

נשמע כמו רשימה אימתנית המעמידה רף בלתי אפשרי? לא ממש! כי בלוג טוב דורש גם:

  • אנושיות - ואנושי להבין שאנחנו לא מושלמות.
  • בלוג דורש אותנטיות - ואותנטי, פרושו להביא את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו.
  • בלוג טוב גם דורש חשיפה של משהו בנו, ולצידה - ממש כמו בשיחה עם חברים, גם הקשבה לצד השני - ואיזון תמידי בין השניים.
  • בלוג דורש לפקוח עינים, ואזניים, ובעיקר לב - לשים לב! לוקח הרבה תרגול ומאמץ פשוט להתרגל לשים לב - למה שמתרחש מסביבנו, למה אנחנו באמת אוהבות, למה חשוב לנו, איפה הגבולות שלנו, לאן אנחנו רוצות להתקדם...
  • בלוג דורש להתאהב בו וגם בקהל שלנו, להתמסר, לשלוט, להשתנות, ליצור, לחגוג, להתעלות על עצמנו, למחוק, להתכנס.


בלוג הוא חלק מהחיים שלנו מאותו רגע שאנחנו מחליטות לחבוש את מגבעת הבלוגרית. אני רוצה לעזור לכן להביט במראה, לתת לכן אומץ לקחת את מגבעת הבלוגרית ולחבוש אותה בגאווה והתרגשות, להתבונן באומץ, בפליאה, בשמחה, איך נולדים לנו בלוגים - בלוג חדש / בלוג ותיק שמחשב מסלול מחדש / בלוג שלא מפחד להיות ״אני״ / שלא מסתיר או מחביא את העוצמות שלנו, ויותר נכון - שאנחנו לא מפחדות מהעוצמות והחוזקות שלנו שמתגלות דרכו! בלוג שיקח אותנו למקומות חדשים, וירטואליים לצד אמיתיים, פנימיים וחיצוניים כאחד... אין כמו בלוג מוצלח ורענן כדי לפתוח דלתות!

קורס Creative blogging כולל ארבעה מפגשים באורך שעתיים וחצי, ומתקיים בימי רביעי במהלך חודש דצמבר במתחם שרונה בתל אביב, בין השעות 9.30-12.
מחיר הקורס - 1400 ₪, 7% הנחה יינתנו לנרשמות עד 11/11, או למי שכבר השתתפה בקורס, כנס, ארוע, או סדנה שלי.






הקורס מתאים לבלוגריות מנוסות וגם למתחילות, הוא יעזור מאוד למשתתפות בנושאים הבאים:


  • לאתר ולסמן את הקול האותנטי שלנו, תחומי העניין, האמירות, והמטרות, ומלמד אותנו להעביר את כל זה הלאה, אל קהל הקוראים, תוך שימוש בשפע האמצעים העומדים לרשותנו, אותם גם נתרגל ונשפר במהלך הקורס, בין היתר בעזרת מרצים אורחים מעולים.
  • למצוא את הגבול הנכון לנו בין הפרטי לציבורי, בין חשיפה לשמירה, בין תחומי העניין של והניסיון לכוון לקהל רחב ככל האפשר.
  • להתבטא בבלוג באופן המתאים לנו ביותר - הן באמצעים מילוליים והן באמצעים חזותיים. נדבר על המיתוג של הבלוג - האם המראה, הסגנון והמבנה שלו תומכים בסיפור שהוא ואנחנו רוצים לספר.
  • במהלך הקורס נפגוש מרצים אורחים, נעמיק לתוך העולם של כל אחת מן המשתתפות, ננסח מטרות אישיות, ונטווה חלומות שגם נרצה להגשים - לאן אנחנו רוצות שהבלוג יקח אותנו... מה אנחנו מקוות שיתפתח מזה...
  • כל אחת תצא מהקורס עם שפע של ידע, התנסויות, ומפת סימני דרך לעבר הגשמת החלום שלה.

אשמח לפגוש אתכן בקורס, מספר המקומות מצומצם, כדי לשמור על אינטימיות ויחס חם וליווי צמוד לכל בלוגרית.
לסילבוס מלא ולהרשמה - כתבו לי: irisfgl@gmail.com

רוצות להתעדכן בכל מגוון הסדנאות הקורסים והארועיםש אני עורכת? בקרו באתר colourful way online

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...